No tady spíš, Vorčo, je to pro mě propojení obrazu a melodie, nálady. Prostě roubováníčko. Sem to stříhal asi néééé, ten klípek. Jinak text, překlad, zpěv, recitace, Hanka, prostě, no. Taky není špatná:) Kecám, miluju tu ženskou.
Děkuju Jarku za mrknutí i ocenění. Ona je to skvělá zábava, hlavně. díky
Měl bys režírovat klipy, bych si je pouštěla místo filmů ... jako akupunktura, přesně každým vpichem/střihem. Kdyby takhle vypadal život, stačilo by mi deset minut :)
Mám z té kategorie upřímnou radost. Díky, Inko.
Jardo, dělám to v Pinnacle 19. Ono teda na tohle stačí cokoliv, jen musí být tvoje máma zpívající rybářka a otec houbař:)
Děkuju Vorčo. Je to takové malování šlohnutým štětcem a zcizenou barvou na čerstvě vydrhnutý plátno.
díky všem
Ten druhý film neznám, popravdě si nejsem jistý kolik filmů je tam sestříhaných, ale třeba Grande Belezza (Velká nádhera) je vlastně docela hřích vidět jinak než na velkým plátně. S tou muzikou se mě to dvakrát nedotýká, mladá generace žejo, nenašli jsme si k sobě cestu, vztah, skrz kterou, který bych mohl vlastně celou píseň vidět barevněji a blíž. Na druhou stranu jsem zatížen na dílo mistra Sorrentina, takže je to pochopitelné.
Vůbec ale neodvracím zrak od střihového umu, který mě vždycky bude fascinovat (ne udivovat) a naplňovat tím teplíčkem, když se něco děje a dokonce podaří. Vesmír tleská činům, ne myšlenkám.
V posledku se ještě vrátím k materiálu, ač to k hudbě střihově navazuje, vnímám jistý rozdíl v kvalitě třeba obrazu ale taky tématu, kdy použité filmy jsou trochu jinde a jsme už vlastně v mozaice. Kdybych nevěděl co je za jedním filmem asi bych si to užil víc.
To je naopak v přímém rozporu že čím víc divák ví, tím víc si dílo užije.
Z toho plyne klasické, že máloco má všeobecnou platnost a už vůbec ne slůvka, kterýma se pokouším opsat trajektorii přilnavosti vlastní pozornosti na tvůj počin.
Staňte se registrovaným členem a můžete plně využívat webové stránky. Jako registrovaný člen, budete mít řadu výhod! NEZAPOMEŇTE, ŽE REGISTRACE NA WEBU VYUŽÍVÁ COOKIES