vadí mi "cé" v názvu, vadí mi lavírování
s pomlčkama, který tady celkem neohrabaně
ponouká, nabádá, za ruku vede k jinakýmu,
a baví mě způsob, jakým text rozestavils,
jak téměř opatrně nakládáš s tísní, vzpomínkou,
jak si i sám v místech (téměř bez ohledu na čtenáře)
umíš postát
Jaroslav, vlastne, a celkom, Vraj, aj mne vadí tá "camera" ako aplikácia mobilného zariadenia. boli časy, keď som fotil fotoaparátom. preto som ani nevedel nazvať "to" v názve...a pomlčky sú navyše, uznávam.
A ďakujem za komentár. Aj Vorone. Ď.
Jo. Má to něco do sebe, jak přecházíš mezi dějem a obrazy myšlenek, to mě bavilo nejvíc, ty zlomy, které si musím nejdřív osahat, abych přečetla báseň. Beru i s chlupama:)
Dobré slovní hrátky a příběh, kde jsi představil skoro celou rodinu:-)Oslovila mne zejména - v závorce - o dětství a následující o ořešáku:-), moc se mi nezdá ta v první závorce...
Už Tvoje díla čtu několik dní. Ale než se dostanu ke komentu, je tu něco, co budí mou zvědavost víc. Co Tě nutí vložit další dílo, aniž bys k předchozímu obdržel komentář? A prosím, abys vzal v potaz, že má otázka neskrývá žádný podtext.
bez akéhokoľvek podtextu; texty boli vložené v istých intervaloch, a ku každému ( z prvých dvoch) boli udelené komentáre... keďže sú to texty od seba nezávislé, nepovažoval som za potrebné čakať na určitý počet komentárov... ale ak sa to vyžaduje... zmením frekvenciu... bez urážky ...bez ukážky
Ano, byly připsány komenty, ale v jednu chvíli se zde ocitla Tvá dvě poslední díla bez komentu a to byla nejspíš i chvíle, kdy jsem si toho všimla, což vzbudilo mou osobní zvědavost.
Nic ve zlém, jen se za sebe domnívám, že veřejná publikace na i-netu se děje zejména pro zpětnou vazbu čtenářů a pak tu máme tu mou neustálou touhu zeptat se, když si to nedokážu vyvětlit. :)
Ne, nemáme zde nějaké pravidlo na počet komentů, aby bylo možné vložit další produkci. Jen mne zajímalo Tvé puzení pro vklad, protože na Poetikonu není dosud jediného díla bez komentáře, i když to někdy nejsou okamžité reakce.
K textu:
Napříč slovem nacházím tvořivou introspekci, přijatelně vyslovenou citovost a úzké mosty, které vedou od vzpomínek k ostrému humoru. Vypravěč má nejspíš tendenci k vlastnímu bolestínství, spílá nad tím, co mu do mysli vložili druzí, totiž, že on sám se oproti druhému příliš nevyvedl, že fotografie přece (snad umění vůbec) není práce pro opravdového muže. Na začátku textu vidím dva bratry, v polovině již dvojčata a v závěru se dva muži stávají jedním v jisté rozpolcenosti. Pro mne zajímavá zkušenost, co do diferenciace slov, která se jednak vážou v epickém příběhu a zároveň se z něj lyricky odlučují.
výborná atmosféra
to bol prvý dojem z čítaného
po opakovanom čítaní sa mi rozvinuli ďalšie línie textu (napr. pílenie zbytočných + tá hra s pomlčkami) a text sa tým mihom oka prehĺbil
odrazu nešlo len o dej na dvore
neschopna mluvit
baví mě i teď ta hra - zaujalo mě citoslovce pily a propracované zvuky s obrazy.
A nezatíženost textu.
Možná teď s tím velkým odstupem už líp vidím, že bych to potřebovala hutnější, abych se chtěla více vracet..nicméně - zaujal mě způsob zachycování dost, takže se pročtu dál.
omg. jo - jsem si smazala jinou půlku řádku, než jsem chtěla - původně to bylo "četla jsem už tehdy, neschopna mluvit" a chtěla jsem smazat to "neschopna mluvit " ha ha. pardon.
Staňte se registrovaným členem a můžete plně využívat webové stránky. Jako registrovaný člen, budete mít řadu výhod! NEZAPOMEŇTE, ŽE REGISTRACE NA WEBU VYUŽÍVÁ COOKIES