Jáchachá. Když někdo fakt napíše datum a čas. No jo. Mám radost. Tak nějak mám radost. Čím dál víc mi ale působí potíže nějak okomentovat haiku. jako by to ticho nesneslo komentář. /Ale počkej... opíšu si to všecko do cestovního deníčku a uvidíme, kdo s koho!/
postávam tu a hovorím si: nádherná miniatúra!
možno preto, že ten obraz nie je jednoznačný..podobne ako s tými "plotýnkami"
či ako?
(ech, nehnevajte na mňa, učím sa za jazdy)
Zdá se mi, že mám nejspíš nějakou osobní vadu na čtení. Víš jak si připadám, jako brejlatá ve školce, s jedním zalepeným sklem.Ten druhý verš mi totiž evokuje otvírák na konzervy, což mi jinak ruší dost podařenej obraz. Ale s tím se asi nedalo počítat, no.
Indigo, je to blbý slovo, to "otvírá", já to vidím taky, ale prostě nejsem virtuoz a o-te-ví-rá nebo jiný mě ne-na-pad-lo, nebo mi tam ne-za-pad-lo.
počítat ne, ale jsem ráda, že seš pořád "doma", Indigo :)
*jarek*marta*, ehm, bylo mi potěšením povědět vám o svém malém obrázku.
Luisa - YESSS, kdo s koho, to je, oč tu běží. Jak jsi mě inspirovala tím opisováním, ani nevíš (a nedozvíš se, nejspíš, sotva slovy, sotva sotva.. - slyšela jsi už tu gnómu, že málokterej názor se vyjadřuje slovy ? :) ha ha, ti Cvrčci se něco nacvrčeli.....)
nejsem virtuoz a o-te-ví-rá nebo jiný mě ne-na-pad-lo
však to tě nemělo napadnout, páč netřeba zkoumat,
jak bys viděný líp popsala -mělas to z něj jen opsat - což jsi zdá se udělala, takže proto asi
ke mně tak:)
jo, skvělý to je... chtěla sem to napsat už když sem to četla poprvé, jenže sem zjistila, že víc k tomu nevymyslim a doufala sem, že se to časem změní... nezměnilo, tak jen tohle asi... zblízka se díváš na motýla a on ti v tom horku ovívá obličej. a i když haiku není moje forma, neznamená to, že si dobrý haiku ráda nepřečtu, takže dávám palec...
a víš co? taky sem si teď uvědomila, že v poslední době kreslim holkám vlastně jenom motýly.
Staňte se registrovaným členem a můžete plně využívat webové stránky. Jako registrovaný člen, budete mít řadu výhod! NEZAPOMEŇTE, ŽE REGISTRACE NA WEBU VYUŽÍVÁ COOKIES